Mitt allt♥

Tävling hos Gävle fältrittklubb! Toyota Cup dressyr;) Han var super lungn när jag tog in han på stallgången... lungn hela dagen. Skrittade inne när jag fick komma in, så himla kallt! Frös ihjäl, det var varmare ute än inne i ridhuset. Menmen;) En bra och fin ritt:D Det känndes dåligare än var det var;D Stadigt ner på tygeln och jobbade bra... Trodde att jag inte skulle få en plasering för det känndes att jag gjorde konstiga volter, men Wiskan lyssnade suuuuper bra, men lite trög;) Han går nästan bäst när man får jobba han fram mycket... Sen så gick jag ut och då hörde jag att en fick 71% Och jag trodde aldrig att jag skulle få högre än det, men det fick jag!!! 72,96% Suuuuper nöjd!!!






Bättre ponny kan man få leta lääänge efter... Älskar dig föralltid♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0