Hope you are as happy as I

Idag har jag ridit i ridhuset;) Gick huur bra som hällst. Var lite bökig i början men sen så gick han fint ner i form och jobbade riktigt bra:D Hade glömt sadeljorden så vi kunde inte sadla innan sen glömde jag sadeln hemma när vi var i ridhuset:/ Inte så bra. Men som tur var mamma så himla snäll och hämtade sadeln så jag fick rida barbaka först;)
Sen så kom Cicci och då trodde jag att hon hade bokat, det hade inte hon. Turtur annars så skulle det inte bli så bra):

Sen har jag vart på möte i Lervik(: Fick pastasallad... Mmh super gott:D Så nu ska jag måla hinder och sånt(:


Nu har jag duchat och sen har jag kollat på hästhoppning:D Heja Angelica Augutsson!! Hon vann, så grym!! Hästen är så fiiin:D


Inte från idag....

Så nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, hö kommer halv 9 så kanske ska rida före lunch. Få se hur jag gör:D


Är tvungen att lägga ut på sötnosen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0