You have magic in you♥

Idag blev det inte riktigt som jag tänkte mig, Glömde åka ner med sadeln till stallet (igår) Så då blev det ingen tidig ridning. Hade inte lust att rida barbacka heller, Men istället så städade jag rummet:( Men det kan inte vara lika roligt varje gång, Sen så gick jag ner och åt frukost och tog reda på disken, Vad duktig du är Johanna! Sen gick Viktor och jag ut och skotta, Änu duktigare! Sen så knäppte jag kort när Viktor åkte skoter. Så nu myser jag i soffan och kollar på tv.


På söndag är det dressyr träning på GPK, Det börjar halv 5 och slutar halv 6, Så då tränar jag också med Helga och Fanny;D Juste jag åkte ner till stallet när mamma kom hem, Red en bit upp i skogen. Det var inte plogat så han hade snö bara över hovarna. Men han var skita pigg, Fast det rasade snö på baken på han så han blev lite rädd och ville sticka, Fast fick stopp på han efter 5 meter ungefär haha dus ponnin min:D



Ne nu ska jag sova, Ska nog gå upp tidigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0