You are the one who makes me happy, And you're the one I love♥

Hehe dålig uppdateringen... Men det har vart nyår så jag är lite efter men Gott Nytt År:D


Har firat nyår med Kussinerna, Smält raketer och ätit god mat;P



Bjuder på en underbar bild på mej och kusinerna, Jag i mitten och i grå tröjan heter Maja och sen lilla Ida.





Sen i lördags så red jag ute i skogen och pulsa:D Det var så roligt, Och super pigg:D Han är ju så underbar♥

Och idag har Alva och jag åkt till ridhuset och hoppade lite och jobbade dressyr, Som vanligt så är Ulla lika fin som hon alltid är, Hon är så otroligt fin när hon väl är ner i form♥ + Att hon är alltid lika go och glad som hon är jämt;P




Ultraa♥ Fast det där var inte idag;P


För mej så gick det super, Gick ner i form hela tin, Men ibland slängde han upphuvudet;P Älskling♥ Hoppade vattenmatta och rengbågshinder, Suveränt gick det(Y) Lastningen hem gick också braa!!:D

Så nu sitter jag här och fixar med bilder kan lägga ut en som jag har gjort





Haha, Ska göra andra;P


En vinter bild från lördagen:D Älskar dej Wiskers♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0