Söta "pullan"

Äntligen är jag klar, städade min röra med hästsaker;) Tog tid men orkar inte göra det någon annan dag. Slö är man;) Men idag så har jag ridit lilla Ultra och mamma red Wiskan!<3 Roligt är det att rida "pullan" för hon är så pigg!(: Men hon kan bli lite stressad, och det blir bättre när man vet hur man gör, men det gick super tyckte jag iaf;) Så himla söt är hon!<3

En bild på Ultra och Alva!<3

Sen har jag precis ätit och städat rummet!): Och jag har bakat en paj som vi ska äta sen;)


Imorn ska jag upp tidigt och åka till ridhuset(: Och träna dressyr!<3
Sen kommer mina gulliga kusiner och sover hos mig!(:

Nee nu är jag sugen på paj!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0