You are the one

Hej! Det var ett bra tag sen, men har inte haft tiden): Jag har haft så mycket. Skärpning Johanna! Men nu sitter jag och läser ut häst magazinet och läser om en flicka som mista sin häst:( Idag fick Wiskan stå för det var så himla kallt, snart är det sportlov så då ska mamma ta ledigt så kan vi åka till ridhuset och rida:) Ska tävla dressyrtävling igen. Snart i HÖGBO.

Träna dressyrpogramet när vi åker till ridhuset så att jag inte rider så konstiga svängar som jag gjorde förra och allt;P Så nu måste jag träna engelska så att jag kan det till provet....


Nu måste jag ner till stallet och ge kvällen...
Skriver imorgon!



Bjuder på en enkel bild!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0