Stockholm....

Ridit i skogen idag.... Gick bra, böjde han lite och skänkelvikning. Sen så galopperade och travade och sånt;) men det gick braa.... det var inte sån mycket att skriva om;D


På fredag ska jag till min "halv granne" hon har flyttat till hille nu så jag träffar henne inte så mycket längre): Men nu ska våran familj till hille så vi ska vara hos dom(: Längtaaaaaar!!!!!


Sen på lördagen ska vi åka till Stockholm!!:D Kliver upp tidigt och äter frukost och sen ner till stallet så fort som möjligt och mocka;) Sen hem och ducha och packa klart! Shoppa hästgrejer och shoppa till mig å;)
Äta på resturang och ha det bra, sen så är det melodifestivalen med chips och dipp!;) Sen kanske vi ska bada å!(: Äntligeeen!!!! Läängtar så himla mycket till sommaren så man kan bada och sola! Och rida på ängeeeen!♥

Nu ska jag plugga engelska tills imorgon!):

Hejdå Bloggen!♥



En liten bild, hoppas att det ser ut såhär!:D

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: ja det har jag :) taaack :D <3<3

2011-02-24 @ 23:37:25
URL: http://linnealiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0