I will never give up hope

Nu har jag vart i Stockholm, åkte mot Stockholm och vi stannade på 2 hästaffärer, hittade träns och nåra saker men det var för nåra tusen så det var lite dyrt): Så himla tråkigt men det finns annat;) Har haft det super roligt, har shoppat grejer till mig själv ist;)

Lördagen: Vi checkade in på hotellet och gick upp på rummet, Sen gick vi runt och runt i affärer och tittade, sen gjorde jag ett bra köp på Ur&Penn;) Fikade lite och forsatt in på affärerna(: Sen gick vi till en resturang och åt, ett jätte mysigt ställe. Gick hem till hotellet och tittade på Melodifestivalen, men jag tyckte att det var så tråkigt så jag gick in i andra rummet och kollade på tv där ist;)

Söndagen: Vaknade och åt hotellfrukost som jag älskaaaaaar! Så himla gott! Sen åkte vi tunnelbana till själva centrum och shoppade där också;) stannade och fikade lite där också, köpte en klubba med smak äpple med socker på;P Mmm gott! Sen checkade vi ut och åkte hemåt.

Missade dressyrträningen): Skrittade och travade lite fram och tillbaka på en väg! Han var så lugn innan vi red så han hållde på att somna;* Såååå söööt!<3

Kommer med bilder sen;)!

Älskar dig Wiskers♥



Bjuder på min underbara älskade lilla ponni!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0