Vi sen snart igen ! <3

Härligt väder och mår mycket bättre :) Morgonen sov jag till 9 någonting och åt frukost med mamma vid tv :) Sen så gick vi ut, och jag började ta fram kompostgalrett (stavning) till Wille (kanin) så han kunde hoppa lite :)  Sen så släppte vi lös han så han kunde hoppa på mycket större yta ;) Första gången faktiskt :) Och så klart hur glad som helst, sprang runt lite och var nyfiken på massor av saker. Sen så blev han nyfiken på lekstugan och kröp under den ;) Sen sprang han runt och under lekstugan och hållde på så ett tag ;) När jag tog in han ville han bara ut igen, imorgon vill jag också släppa lös han så att han kan springa av sig !


Sen så åkte vi till stallet. Så himlans länge sen :( Äntligen :'D Och idag åker Ultra iväg till sin nya ägare :'( Började med att sitta i hagen och titta på Wiskers när han hålde på att knapra på en stubbe, sen så var han vid mig hela tin :) Det känndes som att han hade saknat mig :') Satt och nosade på hitt huvud hela tin och så klart ville han pussa ;) Slicka i andsikte och på händerna ;) Sötnosen min ! Tog ut han från hagen så att han fick beta lite och borstade lite. Han blir så jäklans smutsig när han rullar sig ! Sen kom Alva med Obbia, som ska flytta in i stallet nu :) Alva släppte obbia i hagen och sen kom jag med Wiskers och släppte han i den andra hagen bredvid. Inte sån stor reaktion, bara att Wiskers fick en hingsnacke en stund sen var det iinte så mycket. Sen Släppte vi in Flisa där Wiskers stog och direkt tog hon huvudet över elstängslet och ville nosa ;)

Sen så stog man och var så ledsen att lilla Ulla skulle åka iväg, det är så himlans jobbigt !
















Underbara dagar som man aldrig kommer att glömma! ♥





Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Min låtsasmorbror gick tragisk nog bort igår.... :(:( <3

2011-04-15 @ 11:04:37
URL: http://linnealiljeberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej jaa det var ett tag sedan vi hördes nu ;) taack så mycket :) japp fortfarande photoshop ;) vi får höras ordentligt någon dag!! kanske att jag skulle kunna åka till dig över en helg eller så om du skulle vilja :D <3

2011-04-20 @ 16:22:23
Postat av: johanna

Oj ! Hemskt...:(



Jaaa det skulle vara jätte roligt :D <3 Kanske du vill rida Wiskers då ;)♥ Kramkram

2011-05-01 @ 15:01:49
URL: http://johannaowiskers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0