Ponnyakuten

Jag reagerade starkt när jag såg följande sak;



Jo visst är det inte Tobbe som sitter där på sin svarta friser utan hjälm?
Sveriges Jan Brink hade inte heller han någon hjälm när han var med..
Men tack till Maria Gretzer!

Jag är inte den enda som har reagerat på säkerhetsbristerna i detta program. Men när jag såg det här blev jag verkligen chockad. Barnen ska lära sig att hantera sina hästar från grunden och vad är då inte viktigare en att ha på sig hjälm? Det finns även fler fel i detta avsnitt men säger inget mer då jag vet att jag inte är den ända som kikar på programmet och det är tråkigt att avsläja för mycket.

Här kan du se det senaste avsnittet av Ponnyakuten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0