Tävling!!

Tävling i storvik!! L:D+5 var första, Det kändes som att han skulle vägra på alla hinder så jag låg om på varje hinder, Kämpade och kämpade!:O Allt gick bra tills sista hindret och då blev det ett pet:( Men om han inte hade rivit så skulle jag kommit tvåa:) Men det blev ju inte så:'( L:C Gick det bara skit!!! Han ville typ vägra hela tin kändeste som!! Piskade till han 1gång och fick en varning på 6:an. 7:an tänkte han vägra så jag la till skänklarna, Men han vägrade så jag blev så arg så jag piskade till han 2 gånger på bogen, Men då fick jag gå ut:( Men var inte specielt glad efter åt!!!



Här kommer lite bilder från dagenduktiga lilla sam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0