Wiskan min lilla plutt;P

Tävling på grs!!! Hoppade L:D och L:C ..... L:D gick det inte så super braa): Han är så jävla annulunda på tävlingsbanan, Men inte på framridningen, Då känns han framme och sånt. Menmen det blev ett stopp på ett svart vitthinder): Men det vara att bita i!!! L:C så gädde jag hjärnet;P Det var första gången han gick så jävla BRAA men då glömde jag sista hindret i omhoppningen så det blev en volt och sen hoppade jag sista:( Men han rev inte elr vägra så det var jag nöjd med men jag var mest nöjd med att han hade en sån jävla bra faaaart;P Har ingen fim elr bild för mamma är så jävla dålig på det.


Aaah men nu är jag hemma med Alva o ska äta kina;P Asa gott(Y)



Tjingeling<3;P!!



Älskar dej min ängeel♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0