FOR THE FIRST TIME, WILL ALWAYS LOVE YOU

Första gången jag såg dej... Första gången jag såg dej på bild.... Den underbara hästen♥ Den svarta Munsboron..... Saknar dej så inormt mycket... Kände mej varm kände mej glad över att få se dej... När jag såg dej på anonsen så läste jag det som stog om dej mer än 1000 gånger kändeste som.... Jag kände att den hära hästen ska jag bara haa!! Åkte och prov red dej i heby....  kände hur det pirrade i mage.....Du stog i hagen med dina kompisar och åt hö.... Den svarta underbara kroppen... Kände den varma och lena pälsen mellan mina fingrar.... Började skritta. Jag kände bara första gången när jag såg dej att den hära hästen är bara min typ. Kände redan i skritten att du är den jag vill ha!! Travade på den snöiga ängen. Åkte till ridhuset och hoppade. Ägaren Linnea började rida.... Så fin hon var.... Så underbar... Hoppen bara flög hon fram..... Så fin... Så underbart.... Sen fick jag hoppa upp.... Så skön. Började med att trava i på en volt och Linnea hjälpte mej.... Du kan fatta galopp sa hon, Fattade galopp..... Det kändes som att jag bara flög fram.... Sen så skulle jag hoppa.... Så underbar... Hon bara flööög fram... Hon det var lite svårt att hålla i henne för hon drog... Men det var inte ett dugg läskigt.... Det var bara skönt... det kändes som att man svävade över moln... Sen fick vi hem dej... Så jävla glad... Dagarna gick och vi skulle till hoppträning... Kom till stallet och då kom hon travande och gnäggande när hon såg mej.... Jag blev så rörd.... Då kändeste som att hon gillade mej.... Kom till hoppträningen och då kom många och frågade om det var min häst, Jag hade bara lust att säga att det var det men jag sa att jag hade bara henne på prov... Och då sa dom att hon var så fin... Jag blev så glad... Efter hoppträningen var det en någon som sa att hon såg ut att ha ont i ett fram ben... Jag kände hur det skrek inomborts... Jag tänkte bara springa där ifrån med henne. Bort från alla.... Bara hon och jag..... Efter träningen så grät jag i bilen. Det gör jag nu också för jag saknar dej inormt mycket. Dagarna gick fort och vätrenären var här och skulle kolla om hon hadeont elr nått. Men hon hade ont i ett av frambenen.... Jag grät och grät det kändes som att det var slut på tårar... Den hämskaste dagen var när du skulle hem igen.... Sminket rann ner från kinden.... När v skulle åka där ifrån så ville jag bara hoppa ut från bilen och stanna kvar.... Så nu var det 11 månader sen... Och den tiden jag hade dej här kommer jag ALDRIG att glömma...



Munsboro Hannah♥




Och jag vill bara säga att ägaren Linnea är en underbar person som jag fortfarande håller kontakten med♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men åh gumman! ♥

Du skulle bara veta hur ofta jag önskar att du hade köpte henne. Ni passade så underbart bra tillsammans. Den hästen är verkligen något speciellt♥ och tårarna bara rinner för mig nu.. så fint skrivet! Du är så himla söt och gullig Johanna!

2010-11-17 @ 17:20:11
URL: http://linnealiljeberg.blogg.se/
Postat av: Neeeeeeeeelie

aww, gud vad sött skrivet Johanna!

Förstår att du saknar henne.

Synd att hon hade ont i benet ,

jag blir tårögd när jag läser det .

Stackare jag älskar dig <3

2010-11-19 @ 22:12:04
URL: http://nelliesundbast.blogg.se/
Postat av: johanna

Aah:'(<3

2010-11-22 @ 17:57:39
URL: http://johannaowiskers.blogg.se/
Postat av: johanna

Aah:'(<3

2010-11-22 @ 17:57:42
URL: http://johannaowiskers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0