Träns med matchande förbygel från Shockemöhle. Riktigt fint på rätt häst! Skulle defenetivt inte kunna tänka mig sånt bling på Wiskan, Och det skulle det vara supersnyggt! Något som inte alla har heller :)

 




Träns Schochemöhle "Darlington"

Finns i mörkbrunt läder med mässingsspännen och svart läder med silverspännen

Kostar 219 Euro, men går du in på Schockemoehle.net så är det nedsänkt till 197 Euro :)




Schockemöhle förbygel "Springfield"

Förbygel som matchar tränset Darlington. Finns även den i Mörkrun/mässing och Svart/silver.

Kostar 169 Euro på Schockemoehle.net, Schochemöhles egen butik! Besökte den när jag åkte ner till Tyskland i Sommras. Finns bilder och text från när jag var där, om du kollar in HÄR :)

Hittar ingen svensk sida, men vet att både Stockholms ridsport och Travshopen i Gävle säljer både tränset och förbygeln :) Som sagt, klart det finaste bling tränset och förbygeln på marknaden! Enligt mig iaf ;) Stilrent och aldeles lagomt med bling, verkligen min smak! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0