WHITHOUT YOU, I´M NOTHING.

Nu har jag vart och shoppat:D Först så skulle jag byta en tunika men jag glömde kvittot hemma): Men i ställe köpte jag en svart tunika på gina-Tricot och en blå tröja, 150:- reaa!!!:D Super nöjd faktiskt, Sen så gick mamma och jag till hööks och kollade om det fanns något till Tina, Hittade en super fin grej;P Sen så upp till IKEA, Brosan skulle köpa en bänk till rummet. Fast först så åt vi mat, Jag var så hungrig;P Sen sprang jag och runt och satt mej i olika fotöljer, Jag hade så ont i ryggen. Sen åkte vi till ryttarstugan och provade en stolek stärre på Tretorn; storlek 39, Men den kanske blir förstor eller så blir 38 förlitet? Jag ska tänka på saken;P sen så åkte vi till Horsetrack och kollade, Hittade en jätte fin brösta, Men den fick jag inte köpa): Det finns super fina grejer där, Verkligen. Så efter det så åkte vi hem. Så nu har jag kommit hem från en ridtur med Wiskan, Har börjat att sätta igång han efter hans jullov:D Så nu ska jag köra Gitar-hero♥



Bjuder på en sommar bild♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0