Nu har jag och.....

Nu har jag och brosan vart och skottat hela fram och baksidan:P Shit vad jobbigt det var, Men när vi var färdig så slängde vi oss i snön och hoppade och sånt, Det var så roligt när Vikor kastade mej i snön:D Sen så har jag vart i stallet och julpyntat;P Gick en bit med Wiskan idag också, Kom tillbaka och då hade mamma mockat och alla grejor, Tack mamma, Borstade av han och han stog och sov nästan;P Vi hade gjort en granris så vi kunde hänga upp i boxen:D Men när jag släppte in Wiskan så åt han betforen och sen så till höt, Sen så märkte han den och då var han så taskig så han drog ner den haha, Men som tur var så gjorde han inget mer med den så vi kunde ta upp den igen;P
Aah och nu sitter jag här och läser på tinas blogg och bdb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0