Prommis tur idag....!!

Vaknade klockan 06:40 ungefär, Och då var det bara att kliva upp... Brosan hade sovmorron så jag fick äta frukost själv, Sen så fixade man till sej sen så skulle jag fixa saft men då var saften sluuut!!! Åhh vad arg jag blev!!! Sen så var det bara att gå, Mötte Tina på vägen. Vi kom preciis klockan åtta, Som tur var;P Sen gick Tina, Viola, Kryddan, Victoria och jag en runda, Det var skita klat:( Men Tina och jag blev rättså varma för vi puttade in kryddan i snöhögar;P Sen så gick vi till dom andra men då hade dom redan åkt hem:( Så då hade vi gåt förlänge... Haha.....  Men när vi kom till skolan så tittade vi på film och drack den svaga saften..Åhhhh.. det smakade BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! Slutade ungefär vid 1 tiden eller nått;P







Du är underbar älskling<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0