You are the world

Hej, Nu har jag inte bloggat på ÅR känns det som, Men jag har inte gjort så mycket, Vart på hoppträning på sista gången innan jul. Alva och jag har vart utklädda till tomtar:D Wiskers hade också en tomtemössa som dinglade när han hoppade, Men som tur var så är han så snäll så han kan ha det, Och plingor som jag satt på nosremen som jag tyckte var så gulligt, Men han brydde sej inte. Jag har också vart och pulsat i snön:D Han var så____ pigg så vi kunde inte knäppa jul kort:( Men det är bara roligt när han är pigg=) Sen när man började galopperade så ville han bara springa och springa. Så JÄVLA roligt:D Fick inge bilder för kameran kunde vi inte ta med oss för att det var så kalt och vidare;P Men nästa gång så ska jag knäppa kort♥


W♥I♥S♥KE♥R♥S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0