Merry Christmas♥


(Lånad bild)


(Lånad bild)




(Lånad bild)




Äntligen Julafton!! Första julen med ponni:D Fast det var jobbigt för jag var tvungen att vakna tidigare för att hinna med;P Först så öppnade vi nåra paket, Först så fick jag ridstrumpor, Smink, Ett linne som brosan hade köpt, Sen en tröja och lite annat små grejor. Sen så var det frukost men gröten ville aldrig bli färdig, Men då stack pappa och jag ner till stallet och fickade:D Wiskan såg ut som en snögubbe;P Sen när vi kom hem så var gröten fortfarande inte färdig så vi testade men den var inte god, Så då blev det julskinka:P Sen så var det bråttom in i duchen innan trolltyg i tomteskog börjar:D Sen kom farmor. Sen klockan 3 så åkte vi till mormor och morfar, Fast vi var försenad till kalle ankas jul, Men jag han kolla;P Sen åt vi mat och väntade på tomten:D Jag var skit nöjd med mina grejor. Bilderna som är där uppe var jag mest nöjd med!!♥ Fast fick andra grejer med.... Sen så spelade vi ett spel ( Man slår in ett paket så det blir svårt att öppna man kan ta silvertejp och presentsnöre och snurra runt massor av varv;P Massor av olika grejor, Det ska vara svårt att öppna:D Sen slår man en tärning och den som får siffran 6 får försöka öppna paketet, Och sen går tärningen runt och runt tils någon får suffran 6:D) Jag vann 2gånger(Y) Skit rolig kväll. Klockan 12 någonting så var mamma och pappa trött så vi skulle hem, Sen så provade jag västen och stövlarna, Sprang runt och sånt;P Sen satt hela familjen och kollade på tv men mamma och pappa somnade fort;P

Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag sova!!






Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0